واکسیناسیون سالمندان برای دز سوم شروع شد !!!
نوشته شده توسط : gheirati

خبر جدیدی که دست به دست می شود ندایی از دز سوم برای سالمندان می دهند در این پست این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم برای مطالعه بیشتر با مجله خبری گردشگری های هتل همراه باشید"واکسیناسیون سالمندان شروع شد".

واکسیناسیون سالمندان شروع شد....

سالمندان که در اول لیست واکسن قرار گرفته اند دز اول و دو را دریافت کرده اند و حالا نوبت تزریق دز سوم می باشد. وزارت بهداشت در بیانیه ای اعلام کرد دز سوم برای پرسنل و کادر درمان بیمارستان ها رو به اتمام است و حالا از سالمندان بالای 60 سال دعوت می کنیم تا دز سوم را بزنند.

واکسیناسیون سالمندان در ایران

افرادی که تست کرنا مثبت دارند، برای واکسیناسیون صبر کنند...

در جلسه وزارت بهداشت درباره تزریق واکسن برای افرادی که تست مثبت دارند توضیح دادند: افرادی که تست کرونا آن ها مثبت است واکسیناسیون خود را 6 هفته عقب بی اندازند و بعد برای واکسن اقدام کنند. همچنین افرادی که علائم ظاهری این ویروس را دارند نیز از واکسن جلوگیری کنند.

چرا دز سوم را بزنیم؟

یکی از دلایلی که دز سوم را با گروه سنی سالمندان بالای 60 سال شروع کرده اند ضعیف تر بودن و آسیب پذیر تر بودن این افراد نسبت به ویروس کرونا می باشد. به همین دلیل وزارت بهداشت این گروه را در اولویت واکسیناسیون قرار داد.

دز سوم واکسن برای سالمندان

محسن زهرایی درباره تاثیر ماندگاری ویروس در بدن انسان می گوید

در گفتگو با دکتر زهرایی متحصص بیماری های عفونی از ایشان درباره تاثیر ماندگاری واکسن در بدن پرسیدیم ایشان گفتند : طبق تحقیقات انجام شده تاثیر واکسن در بدن انسان به 8 ماه می رسد که به طور ثابت تاثیر گذار است و بعد از 8 ماه افت نسبی پیدا می کند.

نوع دز سوم به واکسن های قبلی مراجعه کننده بستگی دارد

زهرایی در پاسخ نوع دز سوم جواب داد : دریافت نوع دز سوم واکسن به پلتفرم واکسنی بستگی دارد. افرادی که در دو دز قبل از برکت یا سینوفارم استفاده کرده باشند به دلیل اینکه نوع واکسن غیر فعال می باشد می تواند واکسن در دز سوم از واکسن دیگری استفاده کند.

دز سوم واکسیناسیون سالمندان

در آخر ...

امیدواریم با افزایش در روند واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی هر چه زود تر جشن نابودی ویروس کرونا را بگیریم و به روز های عادی خود برگردیم.





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: